اخبار جديد سايت آريا
جديدترين و داغ ترين اخبار روز دنيا را انجا پيدا كنيد

بهترين شركت سازنده دستگاه تصفيه آب صنعتي و فيلتر شني كدام است ؟

سايت آريا وب نيوز براي خريد دستگاه تصفيه آب صنعتي RO بايد اين چهار مرحله را انجام دهيم. در مرحله اول مقدار آب مورد نياز جهت تصفيه را در روز مشخص كنيم. مرحله دوم تهيه آناليز آب ورودي به دستگاه مرحله سوم مشخص كردن آناليز آب خروجي از دستگاه و مرحله چهارم مشخص كردن متريال و اجناس ساخت دستگاه و كاربرد دستگاه تصفيه آب صنعتي، براي مواقعي كه مي‌خواهيم آب با مقدار بيش از ۲ هزار ليتر توليد كنيم به صرفه ترين، بهترين، دقيق ترين و كم هزينه ترين راه دستگاه تصفيه آب صنعتي مي‌باشد، هزينه نگهداري دستگاه تصفيه آب صنعتي، جمع كلي هزينه نگهداري يك دستگاه تصفيه آب صنعتي مجموع هزينه‌هاي برق مصرفي، آب مواد شيميايي و فيلتر‌هاي آن است كه بسته به ظرفيت دستگاه متغير مي‌باشد.

صنعت دستگاه تصفيه اب صنعتي ro

استفاده آب در صنعت بيشترين استفاده جامع بشري از آب است. آب توليدي از دستگاه تصفيه آب صنعتي يا RO بسيار نزديك به آب مقطر و TDS پاييني دارد همچنين مشكل بالا بودن كدورت و TSS و NTU در اين سيستم مرتع شده است و عملا رسوب گذاري ديگر اتفاق نمي‌افتد البته براي آناليز آب ورودي به سيستم از اهميت بالايي بر خوردار است به همين منظور سيستم‌هاي دبل RO(RO.RO يا double RO)و يا رزين‌هاي تبادل يوني نيز براي تكميل پروسه استفاده مي‌شود. يكي از استفاده‌هاي آب در صنعت تامين آب مناسب براي ورودي به بويلر، ديگ‌هاي بخار، كولينگ تاور، برج خنك كننده، نازل‌هاي مه پاش و غيره مي‌باشد.

تصفيه‌آب‌صنعتي پزشكي، دارو سازي و آزمايشگاهي

آب مناسب در پزشكي اهميت بالايي دارد و دليل آن بسيار واضح و مشخص است. ورود اب نا مناسب به دستگاه و ادوات پزشكي باعث رسوب گذاري در سيستم و خرابي‌هاي جدي مي‌شود. همچنين آب خالص و عاري از املاح در دياليز بيماران دياليزي است كه آب در آن اهميت بالايي دارد. طراحي سيستم‌هاي RO در موارد پزشكي و آزمايشگاهي دقت بالا و علم طراحي مي‌خواهد مثلا در اين سيستم‌ها استفاده از مواد ضد رسوب جايز نيست كه در آينده به صورت مفصل به آن مي‌پردازيم.

بهترين شركت سازنده دستگاه تصفيه آب صنعتي و فيلتر شني

دستگاه تصفيه آب صنعتي اقساطي

جهت خريد اقساطي تصفيه آب صنعتي و فيلتر شني از شركت تصفيه آب پاكسازان با ثبت سفارش و پرداخت ۵۰ درصد مبلغ كل قرارداد به عنوان پيش پرداخت و سپس پرداخت ۲۰ درصد مبلغ كل قرارداد قبل از بارگيري همراه داشتن چك صيادي جديد از الزامات شرايط اقساطي مي باشد.

چك صياد چيست ؟

طبق اعلام بانك مركزي از ابتداي شهريور امسال دسته‌چك تمامي بانك‌ها بايد از طريق سامانه صياد (صدور يكپارچه دسته‌چك) براي متقاضيان صادر شود كه به آن اصطلاحا چك صياد مي‌گويند. در شيوه جديد، دسته‌چك‌هاي تمامي بانك‌ها كاملاً يك‌شكل و يك‌رنگ صادر مي‌شوند كه باهدف يكپارچه‌سازي و استانداردسازي طراحي‌شده و هويت اوراق بهادار را پيدا خواهد كرد. طبق روال جديد، ديگر شعب بانكي مرجع صدور دسته‌چك نيستند و متقاضي دسته‌چك از طريق سامانه بانك مركزي اعتبارسنجي شده و دسته‌چك برايش صادر مي‌شود.

دستگاه تصفيه آب صنعتي RO اقساطي

شرايط اقساط خريد تصفيه اب صنعتي

  • پرداخت ۵۰ درصد مبلغ كل قرارداد به عنوان پيش پرداخت
  • پرداخت ۲۰ درصد مبلغ كل قرارداد قبل از بارگيري

در حوزه تصفيه آب حتما براي شما جالب است كه بدانيد و آگاه باشيد كه مهم ترين ويژگي هايي كه يك فروشگاه تصفيه آب معتبر برايساخت و طراحي تصفيه آب صنعتي بايد داشته باشد چيست؟

  • توجه به سطح كيفي ايده آل آب خروجي و ميزان مصرف آب
  • بررسي دقيق آناليز آب ورودي سيستم
  • تعيين ميزان دقيق هزينه هاي راه اندازه و نگهداري سيستم دستگاه RO صنعتي
  • پيش بيني حدودي هزينه هاي راه اندازي دستگاه RO
  • انتخاب مناسب ترين سيستم پيش تصفيه آب صنعتي
  • شبيه سازي دقيق سيستم با نرم افزارهاي مرتبط توسط شركت آب پاكسازان

مهم ترين پارامترهايي كه فروشگاه تصفيه آب معتبر براي طراحي دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي RO بايد داشته باشد، موارد زير هستند.

  1. خدمات بعد از فروش دستگاه تصفيه آب صنعتي
  2. سرويس دهي دستگاه تصفيه آب صنعتي
  3. خدمات دستگاه تصفيه آب صنعتي

اهميت دريافت مشاوره تخصصي رايگان در زمينه خريد دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي RO با روش اسمز معكوس  Reverse osmosis

دستگاه RO تصفيه آب صنعتي آب پاكسازان

تصفيه آب صنعتي چيست ؟ يا آب شيرين كن صنعتي كه اغلب به عنوان RO شناخته مي‌شود، يك روش بسيار پيشرفته براي توليد آب تصفيه شده مي‌باشد. اين تكنولوژي ابتدا در نيروي دريايي آمريكا براي توليد آب شرب، از آب دريا استفاده شده است. امروزه از فرآيند اسمز معكوس RO در تصفيه آب استفاده مي شود.

دستگاه RO تصفيه آب صنعتي

ساخت دستگاه تصفيه آب صنعتي

ساخت تصفيه آب صنعتي استفاده از روش فوق الذكر با توليد غشاهاي جديد(فيلتر ممبرين يا ممبران)membrane كه مي‌توانستند در محدوده وسيعي از PH و دما‌هاي مختلف عمل كنند و نسبت به بسياري از مواد شيميايي ROاز جمله آنتي اسكالانت، بيولوژيكي موجود در آب مقاومت داشته باشند توسعه چشم گيري يافته است. روش RO نسبت به بسياري از فرآيندهاي جداسازي ديگر، همانند تقطير، استخراج، تعويض يوني و جذب داراي مزاياي فراواني مي‌باشد. در اين روش به هيچ گونه تغييرات فازي شديد انرژي و يا استفاده از محلول‌هاي گران قيمت جاذب نيازي نيست. كه توجه به اين نكته بسيار حائز اهميت است. طراحي و عملكرد اين روش در مقايسه با بسياري از روشهاي قديمي‌جداسازي راحت تر مي‌باشد. در صنايعي كه نياز به توليد آب تصفيه شده دارند.

  1.     مصرف پايين انرژي(نسبت به روشهاي تقطيري)
  2. هزينه نگهداري دستگاه ro پايين
  3.   حجم و سايز كوچك سيستم
  4. راهبري آسان
  5.     نصب و راه اندازي در كوتاهترين زمان
  6.     مصرف پايين مواد شيميايي در مقايسه با روش تعويض يوني

در سيستمهاي RO نسبت به سيستم‌هاي گرمايي مصرف انرژي پايين مي‌باشد و بسياري از مشكلات همانند خوردگي كه در سيستم‌هاي گرمايي به دليل عملكرد در دما‌هاي بالا وجود دارد، در اين سيستم ديده نمي‌شود، از نقطه نظر آلودگي نيز روش اسمز معكوس به روش تبادل يوني ارجحيت و برتري دارد، زيرا هيچگونه نا خالصي به جز آنجه قبلاً در آب وجود داشته است، به محيط زيست اضافه نمي‌كند.

برخلاف سيستمهاي تقطيري و تعويض يوني به دليل آنكه قسمت اصلي تصفيه ي آب در سيستمهاي RO توسط غشا‌ها(ممبرين)انجام مي‌شود، در صورتي كه اشكالي در سيستم به دليل خرابي يكي از آنها اتفاق افتاد، نيازي به متوقف كردن كامل سيستم نيست، غشاء خراب را مي‌توان به سادگي از سيستم خارج، شستشو(CIP)، تعويض يا تغيير داد. در مقايسه با سيستمهاي تعويض يوني، هزينه يك سيستم RO، نسبت به تغييرات نا خالصي‌هاي آب وابستگي كمي‌دارد، بنابراين در صورت تغيير خلوص آب ورودي تغييرات زيادي در هزينه‌هاي تمام شده آب نهايي داده نمي‌شود.

پمپ فشار قوي تصفيه آب صنعتي ro

اجزاي دستگاه تصفيه اب صنعتي

اجزاي تصفيه اب صنعتي Ro يون‌هاي موجود در آب خام ورودي توسط ممبران‌ها حذف مي‌گردند و TDSآب استحصالي در محدوده دلخواه قابل تنظيم مي‌باشد. حال به منظور تنظيم PH آب توليدي در بازه مورد نظر مي‌توان پكيج تصفيه آب صنعتي تزريق سود در نظر گرفته شود. آب توليدي اين سيستم وارد يك مخزن ذخيره مي‌شود و توسط پمپ‌هاي انتقال در نظر گرفته شده به محل مصرف مي‌رود. شايان ذكر است از مزاياي دستگاه تصفيه آب صنعتي ro كيفيت بسيار بالاي آب توليدي از لحاظ كدورت، سختي و عدم وجود ميكرو ارگانيزم‌ها مي‌باشد. كدورت و سختي آب به دست آمده معمولا برابر صفر است. همچنين راهبري اين مجموعه بسيار آسان وكم هزينه است و براي همين مقاله دستگاه تصفيه آب صنعتي چيست بسيار محبوب است. ممبران‌ها از جنس پلي آميد و از نوع SPIRAL WOUNDED مي‌باشند.  سطح اين ممبران‌ها در برابر عبور املاح محلول نفوذ ناپذير و در برابر عبور آب نفوذ پذير مي‌باشد. آب با ورود به ممبران‌ها به دو فاز آب نفوذ كرده يا آب تصفيه شده(PERMEATE)و آب تغليظ شده يا پساب(CONCENTRATE)تقسيم مي‌شود.

كارخانه‌هاي توليد آب جهت شرب تصفيه اب صنعتي

شركت تصفيه آب سالم و گوارا و همچنين عاري از ويروس و ميكروب، يكي از اصلي ترين نياز‌هاي بشري مي‌باشد. پزشكان بر اين باور هستند كه بيش از ۸۰ درصد بيماري و امراض در آدم به آب بر مي‌گردد با اين حال افراد زيادي در جهان از نعمت آب سالم و گوارا محروم هستند. شركت‌هاي زيادي در دنيا و ايران با استفاده از دستگاه تصفيه آب صنعتي به توليد آب شرب بهداشتي مي‌پردازند در يك خط توليد آب معدني مقاله دستگاه تصفيه آب صنعتي چيست مقاله تصفيه آب صنعتي چيست به عنوان قلب كارخانه توليد آب شرب را بر عهده دارد و پس از آن آب عمليات پر كردن، در بندي، ليبل زني، بسته بندي و توزيع را سپري مي‌كند.

صنعت دام و طيور تصفيه اب صنعتي ro

با افزايش جمعيت و نياز بيشتر به مواد غذايي توليد گوشت از مرغ و دام‌ها در ابعاد و اندازه زياد اهميت زيادي دارد لذا پرورش دهندگاه مرغ در وسعت‌هاي كوچك و بزرگ، محل پرورشگاه‌هاي خود در مكان‌هايي مناسب با آب و هوايي خوب و عاري از آلودگي احداث مي‌كنند. در پروش دام و طيور به روش‌هاي صنعتي كلييه پارامتر‌هاي حياتي و اساسي كه دام و طيور به عنوان موجود زنده به آن‌ها نياز دارند تا بهترين تبديل ضريب گوشتي را داشته باشند و اب نقش اساسي را در اين پروش ايفا مي‌كند كه مرغداران و دامداران با استفاده از دستگاه تصفيه آب صنعتي آب مناسب مرغ و دام را تامين مي‌كنند.

صنعت كشاورزي دستگاه تصفيه اب صنعتي

كشور ما ايران جزء كشور‌هاي خشك و كم آب محسوب مي‌شود و معمولا در مناطقي كه مناسب كشاورزي هستند يا آب پيدا نمي‌شود يا كيفيت مطلوب را ندارد و وقتي صحبت بر سر كيفيت آب مي‌شود منظور از آن استفاده آب مناسب در كشاورزي و مطلوب بودن جهت آبياري مي‌باشد. در بررسي و طبقه بندي آب، مطابق با طبقه بندي FAO آب مناسب با EC يا همان هدايت الكتريكي و يا TDS مناسب به دست مي‌آيد.

معمولا از دستگاه‌هاي تصفيه آب صنعتي در گلخانه براي رشد بهتر و بهره وري بيشتر استفاده مي‌شود. با وجود مناسب بودن وضعيت هوا در جاي جاي ايران ما آب معمولا كيفيت مطلوب را ندارد اين موضوع به خاطر حفر چاه‌هاي عميق و يا استفاده از آب‌هاي سطحي براي آبياري است. اين موضوع تقريبا در تمام كشور محسوس است به خصوص در استان‌هاي فارس، سيستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر و…

خريد دستگاه تصفيه آب صنعتي طرح اين سوال كه چگونه يك دستگاه تصفيه آب بخريم؟ نياز به بحث و توضيحات كامل و گسترده اي دارد كه در پست نمي‌گنجد. به صورت كلي هنگام خريد يك دستگاه تصفيه آب صنعتي بايد حداقل ۲ سوال از خود بپرسيم

  •     چه مقدار آب در شبانه روز نياز داريم؟
  • آناليز آبي كه قرار است عمل تصفيه روي آن صورت بگيرد، چيست؟

با جواب دادن به دو سوال بالا نوع و مدل دستگاه مشخص مي‌گردد. حال مي‌توان با مشاوره گرفتن از كارشناسان شركت آب پاكسازان بسته به بودجه، فضا كار، شرايط آب و هوا و نوع كاربري دستگاه مشخصات فني دستگاه خود را بسته و خريد را انجام نماييد.

 

طرز كار دستگاه تصفيه آب صنعتي

طرز كار دستگاه تصفيه آب صنعتي تشريح فرايند كار دستگاه تصفيه آب صنعتي در صورتي كه يك غشاء نيمه تراوا(منظور از غشاء نيمه تراوا يعني غشايي كه آب به راحتي از آن عبور نمايد، در حالي كه عبور املاح و نمك‌هاي آب نظير MgSo4، CaSo4، CaCl2، NaCl و غيره امكان پذير نباشد. بين دو محلول با غلظت‌هاي متفاوت قرار گيرد، مقداري از حلال از يك طرف محلول رقيق به سمت ديگر غشاء مي‌رود. اين پديده كه به نام اسمز معروف است، تا زماني ادامه پيدا مي‌كند كه سيستم به حالت تعادل برسد. در حالت تعادل بين دو طرف غشاء اختلاف فشاري متناسب با غلظت مواد حل شده در محلول وجود دارد كه به آن فشار اسمزي دستگاه تصفيه آب صنعتي مي‌گويند.

قطعات دستگاه تصفيه اب ro

قطعات دستگاه تصفيه اب ro ابتدا جهت حذف آلودگي ميكروبي و جلوگيري از ايجاد فولينگ بيولوژيك برروي ممبران‌ها، تزريق هيپوكلريت در پيش تصفيه انجام مي‌شود. لازم است قبل از ورود آب به ممبران‌ها، مواد معلق ريز موجود در آب گرفته شوند. جهت حذف كدورت و ذرات معلق، آب ابتدا از بخش پيش تصفيه(فيلتر‌هاي شني و كربني)عبور مي‌نمايد، آب از طريق بوستر پمپ با فشار حداقل ۴ بار وارد فيلتر شني و كربني شده و كدورت و مواد معلق، بو، رنگ، طعم و كلر آن كاهش مي‌يابد. سپس جهت جلوگيري از ورود كلر به ممبران‌ها، بي سولفيت سديم قبل از فيلتر كربن تزريق و با سيستم ORP كنترل مي‌گردد. در راستاي حفاظت بيشتر ممبران‌ها در برابر رسوب گرفتگي ماده شيميايي ضد رسوب(آنتي اسكالانت)و اسيد در پيش تصفيه مي‌توان تزريق مي‌گردد. سپس جهت حذف بيشتر ذرات تا قطر ۵ ميكرون، آب از فيلترهاي كارتريجي ۵ ميكرون و يا حتي ۱ ميكرون عبور مي‌نمايد و خروجي از اين سيستم وارد پمپ فشار قوي مي‌شود. به طور كلي فشار كار پمپ به ميزان املاح محلول آب بستگي دارد و هرچهTDS آب بالاتر باشد، فشار اسمزي بالاتر بوده و در نتيجه فشار كار پمپ جهت غلبه بر فشار اسمزي و جداسازي املاح محلول از آب بيشتر خواهد بود. پمپ فشار قوي آب را با فشار بالا داخل ممبران‌ها مي‌كند.

فيلتر شني تصفيه آب پاكسازان

فيلتر شني تصفيه آب پاكسازان تصفيه آب خالص بي رنگ، بدون طعم و مزه و حتي بدون بو مي‌باشد كه حلالي بسيار عالي است كه مي‌تواند بسياري از مواد معدني موجود در مسير خود را در درون خود حل كند. به همين دليل است كه چيزي بعنوان آب خالص(pure water)در طبيعت وجود ندارد، بلكه آب هميشه حاوي ناخالصي هاي شيمياي و بيولوژيكي است. سرويس فيلتر شني شامل دو مرحله‌ي بكواش و فست راين است، كه در عمل بكواش فيلتر از پايين به سمت بالا و در فست راين فيلتر از بالا به سمت پايين توسط آب شسته مي‌شوند كه هر دو مرحله با تغيير حالت شيرهاي موجود در فيلتر شني صورت مي‌گيرد.
تصفيه نهايي فاضلاب پيش تصفيه سيستم‌هاي RO يا همان دستگاه‌هاي تصفيه آب صنعتي
فيلتراسيون آب استخر‌هاي پرورش ماهي گرفتن فلاگهاي تصفيه شيميايي
فيلتراسيون آب استخر‌ها آماده سازي آب ورودي به برج هاي خنك كننده
فيلتراسيون آب ورودي جكوزي‌ها زلال سازي و شفاف سازي آب رودخانه‌ها
فيلتراسيون آب هاي خاكستري(grey water) فيلتراسيون آب هاي سطحي(surface water)
توليد آب معدني در كارخانه هاي توليد آب حذف رنگ، بو، طعم، مزه
حذف آهن تصفيه آب شهر
صافي شني يا همان فيلتر شني(Sand filter) يكي از رايج ترين روش هاي فيلتراسيون و تصفيه اب به شمار مي‌رود كه سرعت بالا در امر فيلتراسيون، فضاي كم، هزينه نگهداري پايين و… از مزاياي اين روش مي‌باشد. فيلتر شني جهت فيلتر كردن و زلال سازي آب به روش فيزيكي براي حذف املاح معلق يا مخلوط در آب مي‌باشد. شما ميتوانيد براي مشاوره رايگان و تصميم قاطعانه براي خريد بهترين فيلتر شني با شماره تماس شركت تصفيه آب پاكسازان واحد استان خوزستان ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ ☎️ تماس گرفته و با اطلاع از ليست قيمت فيلتر شني براي خريد و فروش فيلتر شني دست دوم در سال ۱۴۰۰ بهرمند شويد.

فيلتر شني تصفيه آب پاكسازان

اطلاعات بيشتر :  مزايا و معايب دستگاه تصفيه آب صنعتي با روش اسمز معكوس RO و يا آب شيرين كن يكي از بهترين روش‌هاي تصفيه آب صنعتي است

 

منبع : خبرگزاري مهر


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۶:۵۶ ] [ مسلم شريفي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 3
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی